Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky

dodavatele Na zdraví s.r.o.

se sídlem Kaplířova 623, 411 17 Libochovice

IČ: 08619972, DIČ: CZ 08619972

Spisová značka: C 44334 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem

 

I. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi společností Na zdraví s.r.o. (dále jen "prodávající") a jeho obchodními partnery (dále jen "kupující").

Zákazník odesláním své objednávky přijímá a uznává naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Všechny odeslané objednávky považujeme za závazné. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí, není skladem nebo se výrazně změnila jeho cena.

Ceny uvedené u každého produktu jsou včetně DPH.

 

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Kupní smlouva mezi provozovatelem a kupujícím vzniká při závazném potvrzení objednávky. Závazným objednáním se rozumí okamžik, kdy si zkontrolujete vybrané zboží v „košíku“ a kliknete na tlačítko "Objednat". Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně nákupního a reklamačního řádu a že s nimi souhlasí.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Každá zaslaná objednávka bude potvrzena e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě, že potvrzující e-mail neobdržíte, nebyla zřejmě Vaše objednávka správně odeslána.

Zboží bude dodáno v cenách platných v okamžiku odeslání závazné objednávky. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účely kupní smlouvy je platná nabídka zboží, včetně kupní ceny zveřejněné na serveru v době odeslání objednávky kupujícím. Kupní cenou se rozumí cena označená na serveru jako „cena“, která se dále snižuje o případnou množstevní slevu, je-li v době odeslání objednávky poskytována.

V případě, že je zboží na skladě vyexpedujeme je do 3 pracovních dní. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí, nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím - v tom případě Vás budeme neprodleně kontaktovat.

Kupující sám nemá možnost objednávku zrušit - tuto akci může zajistit pouze prodávající, a to jen po předcházející dohodě s kupujícím (např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu, případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího). Zrušení objednávky je účinné a možné pouze, pokud je prodávajícímu doručena žádost o zrušení objednávky dříve, než prodávající odevzdal zboží k přepravě kupujícímu (Zásilkovně, České poště - obchodní balík, nebo jiné doručovací společnosti).

Kupující je povinen dodané zboží a připojený daňový doklad (faktura, paragon) po jejich převzetí prohlédnout a případné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez zbytečného odkladu písemně nebo telefonicky oznámit prodávajícímu. To platí především v případech, kdy dodané zboží nesouhlasí s obsahem uvedeným na daňovém dokladu nebo pokud jsou tyto nesprávně vyplněny. V oznámení reklamace je kupující povinen specifikovat vady. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Prodávající se zavazuje, že osobní údaje kupujícího bude chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným třetím subjektům. Prodávající dodává kupujícímu spolu se zbožím daňový doklad (paragon, faktura). Tyto doklady zároveň slouží kupujícímu jako dodací i záruční list.

Slevy a Akce:

  • Množstevní a akční slevy se nesčítají.

  • Slevy a akční ceny platí vždy do vyprodání zásob.

 

Informace o produktech:

Jak textové, tak obrazové informace o produktech v e-shopu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech (hlavně barevných) se mohou lišit od dodávaného zboží. Veškeré produkty v nabídce e-shopu mají všechny legislativní náležitosti (zdravotní atesty, prohlášení o shodě), které jsou pro daný typ předepsány platnou legislativou.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží již není k dispozici u dodavatele, byla ukončena výroba objednaného zboží či zákazník neuhradil a nepřevzal předchozí objednávku.

 

III. Dodací podmínky

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle Vámi zvoleného způsobu, který si zvolíte při objednání zboží.

Zásilky jsou odesílány:

  • prostřednictvím PPL, Zásilkovny, nebo jinou doručovací společností - dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající /dodání zboží zajišťujeme po celé České republice. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku.

  • osobním převzetím po telefonické domluvě

2. Zboží, u kterého je v popisu uvedeno "skladem" bude expedováno do 48 hodin po obdržení objednávky, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší po domluvě s kupujícím.Zboží, které není skladem bude dodáno okamžitě po přijetí zboží na sklad. Prodejce nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací list.

4. Množstevní a akční slevy se nesčítají.

 

IV. Možnosti platby

Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Při objednávce zboží které, není v běžné nabídce e-shopu nebo při vyšší finanční částce může prodávající po kupujícím požadovat finanční zálohu, která v případě neodebrání objednaného zboží propadá ve prospěch prodávajícího.

 

  1. Platba bankovním převodem:

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby.

  • bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

  • složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet

  • osobní předání v místě prodejny (dle telefonické domluvy) - Studio POSH, Masarykova 794/67, 412 01 Litoměřice

 

Bankovní spojení: MONETA Money Bank, č. účtu: 232051122/0600, v.s. číslo objednávky

bankovní spojení pro platbu v EUR

IBAN: CZ73 0600 0000 0002 3205 1122

BIC kód/SWIFT: 304525709

 

Mezinárodní formát čísla účtu je zaslán po objednávce ze zahraničí e-mailem zákazníkovi spolu s částkou poštovného dle platných tarifů České pošty. Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

Při zvolené platbě bankovním převodem, bude objednané zboží dodáno až po uhrazení kupní ceny na náš účet.

 

  1. Dobírka

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. V případě dodání zboží do států EU mimo Českou a Slovenskou republiku je požadována vždy platba předem.

 

  1. Platba v hotovosti při převzetí zboží

Platba osobně dodaného zboží je vždy provedena v hotovosti při převzetí zboží.

 

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

 

 

V. Reklamace – reklamační řád

V případě, že Vám bude balík doručen s viditelným poškozením, nepřebírejte ho od dopravce. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě nebude brán zřetel, reklamaci budete moci uplatnit pouze u dopravce.

V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je kupující povinen neprodleně se obrátit s detaily závady a popřípadě také fotografiemi na obchodní oddělení - tel.: +420 725 353 707 nebo oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 2 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na e-mailovou adresu: info@nazdravi-shop.cz.

Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 2 dnů po převzetí zboží. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 5 dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady přiměřená podle druhu výrobku. Kupující prokáže původ zboží při vyřizování reklamace příslušným daňovým dokladem a číslem objednávky.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Po uznání reklamace budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží zpět na adresu dodavatele. Při vrácení zboží si kupující vede ve vlastním zájmu tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být, pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet.

Reklamační řád se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího na odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). Tento reklamační řád platí mezi prodávajícím – Na zdraví s.r.o., se sídlem Kaplířova 623, 411 17 Libochovice a kupujícím - zákazníkem internetového obchodu www.nazdravi-shop.cz

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží včetně expedičních a dopravních nákladů uvedenou v ceníku na internetové stránce. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

 

Odpovědnost za vady zboží:

1. Vady zboží je kupující povinen prodávajícímu důvěryhodným způsobem prokázat.

2. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu prohlédnout zakoupené zboží po jeho dodání do místa určení. Vady plynoucí z poškozené zásilky zjistitelné při prohlídce zboží je kupující povinen zaznamenat do reklamačního, nákladního nebo dodacího listu přepravce a písemně oznámit prodávajícímu nejpozději do 2 kalendářních dnů od provedení prohlídky. Prodávající nenese odpovědnost za oznámené vady způsobené dopravcem.

3. Prokazatelné vady zboží, které brání funkčnosti zakoupeného zboží a nemohli vzniknout činností kupujícího, nebo jeho pověřených osob, které se vyskytnou v době 30 dnů od data zakoupení zboží, budou považovány za oprávněné vady zboží. Zjištění těchto vad je nutno písemně oznámit prodávajícímu nejpozději do 30 dnů od převzetí zakoupeného zboží.

4. Prodávající sdělí po obdržení oznámení kupujícího o zjištěných vadách zakoupeného zboží návrh dalšího postupu řešení reklamace nebo reklamaci odmítne.

5. Je-li prodávajícím písemně reklamace uznána jako oprávněná, může kupující požadovat dodání chybějícího nebo vadného zboží nebo slevu z kupní ceny.

6. V případě dodání náhradního zboží nebo v případě akceptování odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je kupující povinen vrátit prodávajícímu zboží ve stavu, v jakém je od prodávajícího převzal. Kupující není oprávněn bez výslovného písemného souhlasu prodávajícího vrátit zboží prodávajícímu před skončením reklamačního řízení.

7. Poruší-li kupující svoji povinnost k včasné prohlídce dodaného zboží nebo k oznámení vad prodávajícímu dle těchto všeobecných obchodních podmínek, je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout a práva kupujícího z odpovědnosti za vady v takovém případě nevznikají.

 

Vrácení zboží

Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané, musí být zabaleno v originálním balení. Po předchozí domluvě zašlete zboží spolu s daňovým dokladem zpět na adresu dodavatele, ale ne na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Po doručení a kontrole zboží zašleme částku odpovídající kupní ceně (vyjma zasilatelských nákladů) zákazníkovi na uvedený bankovní účet.

 

UPOZORNĚNÍ

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč, tj. celkem 330,- Kč včetně DPH. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.

 

Řešení sporů

Prodávají informuje prostřednictvím těchto OP kupujícího-spotřebitele o tom, že veškeré případné spory mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem je možné řešit rovněž mimosoudní cestou (tzv. ADR).

V takovém případě je nutné, aby kupující-spotřebitel kontaktoval věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je v těchto věcech Česká obchodní inspekce (více na http://www.coi.cz anebo přímo na https://adr.coi.cz). Prodávající však doporučuje všem kupujícím, aby pokud možno v takových případech nejdříve kontaktovali samotného prodávajícího a snažili se takový spor vyřešit bez účasti ČOI.

 

VI. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (více v dalších bodech). V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.

Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je možné pouze po vzájemné dohodě kupujícího a prodávajícího.

Prodávající a kupující jsou oprávněni odstoupit od kupní smlouvy v případech stanovených těmito obchodními podmínkami, pokud se druhá smluvní strana dopustí podstatného porušení povinností vyplývajících pro ni z kupní smlouvy.

Za podstatné porušení smluvních povinností se považuje následující:

  • prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny nebo jakýchkoli částek splatných dle kupní smlouvy nebo těchto všeobecných obchodních podmínek delším než 14 dní.

  • nedodáním objednaného zboží při sjednaném závazném termínu dodání předmětného zboží

Odstoupení od kupní smlouvy je účinné doručením písemného oznámení smluvní strany odstupující od kupní smlouvy druhé smluvní straně. Vzniknou-li mezi stranami pochybnosti o dni doručení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, považuje se za den doručení třetí den po odeslání oznámení. V oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být důvod odstoupení konkrétně uveden.

Odstoupením od kupní smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran z kupní smlouvy, s výjimkou práva na náhradu škody a na zaplacení smluvní pokuty a ustanovení kupní smlouvy v těchto v obchodních podmínkách, které se týkají volby práva, řešení sporů mezi stranami a úpravy práv a povinností stran pro případ ukončení kupní smlouvy.

Kontaktujte nás (písemně), že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu.

Pokud jste již zboží obdržel/a a převzal/a, zašlete jej zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt, a to za následujících podmínek:

  • musí být v původním nepoškozeném obalu

  • nesmí být použité

  • nesmí být poškozené

  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) s originál dokladem o koupi (paragon, faktura)

Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno na naší provozovně za manipulační poplatek ve výši 0,5% prodejní ceny zboží za den uschování.

Reklamační formulář

 

VII. Souhlas s obchodními podmínkami

Kupující souhlasí s obchodními podmínkami a tento svobodný souhlas potvrzuje potvrzením a odesláním internetové objednávky prodávajícímu nebo převzetím zboží. Zároveň tím dochází k uzavření kupní smlouvy podle Obchodních podmínek dodavatele.

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím (dodavatelem) a kupujícím (odběratelem) od 1. dubna 2020.

Dodavatel si vyhrazuje právo měnit Obchodní podmínky. Změnu Obchodních podmínek vyhlásí dodavatel na internetových stránkách www.kosmeticke-pristroje.eu minimálně jeden měsíc před účinností nových Obchodních podmínek.

Provozovatelem internetového obchodu www.nazdravi-shop.cz je:

Na zdraví s.r.o., se sídlem v Libochovicích, Kaplířova 623, IČ: 08619972, DIČ: CZ08619972

Spisová značka C 44334 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem

 

VIII. Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů. Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

Osobní údaje

Od Vás jako od kupujícího musíme při nákupu požadovat tyto údaje:

  1. Jméno a příjmení podnikatele nebo název firmy

  2. Úplnou fakturační a dodací adresu (pokud není totožná s fakturační)

  3. Telefonické spojení

  4. E-mailovou adresu

  5. IČ a případně DIČ

 

Údaje o Vaší činnosti

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Registrací zákazníka souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoli jejich zasílání ukončit. Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

Váš souhlas.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

 

IX. Závěrečná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi společností Na zdraví s.r.o. a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice společnosti, si společnost Na zdraví s.r.o. vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.nazdravi-shop.cz

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 30. 7. 2021 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

 

 

 

 

 

Kde nás najdete

Kontakty
Logo
p. Brabcová
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz